Voda zo studne

Vrátane Red Bee a Black Bee, Pure Red Line
Napísať odpoveď
Používateľov profilový obrázok
Vegas1122
Príspevky: 49
Dátum registrácie: 27 Feb 2016, 13:32
Bydlisko: Púchov
Kontaktovať používateľa:

Voda zo studne

Príspevok od používateľa Vegas1122 »

zdravím všetkých, som úplný začiatočník čo sa týka krevetiek. mám obecnú vodu ale používame našu studňu s ktorej neviem povedať hodnoty ale skúsim zistiť. bola minulí rok na analýze podrobnej a tam nám povedali že máme vodu veľmi čistú a vhodnú aj pre kojencov. no ale keďže rodinu ešte nemienim založiť tak chcem vedieť či je táto voda vhodná pre krevetky alebo ju treba nejak upravovať???
RO nemám a za všetky rady vopred ďakujem :)
Príprava na chov crs, začiatočnik :ugeek:

Denis
Administrátor
Príspevky: 1798
Dátum registrácie: 30 Sep 2014, 13:35
Bydlisko: Ružomberok
Kontaktovať používateľa:

Re: Voda zo studne

Príspevok od používateľa Denis »

ahoj, skus zistit tie hodnoty vody zo studne. ak by si aj mal dobre hodnoty nechcem ta strasit, mam kamosa co si chodi nabrat makku vodu pre krevetky a crystal red krevetkam sa mu u neho dako nedari. asi nejake bakterie a tie im skodia. podobne ani s farebnymi neocaridinami nic moc, jedine obycajne priesvitne divoke mu idu. ci je to nahoda netusim, len pisem co mi on referoval. ale poviem pravdu, ma od mna reverznu osmozu a ani s tou mu nejdu velmi crs, a mne na nej sli paradne aj narocnejsie taiwan bee.

Používateľov profilový obrázok
Vegas1122
Príspevky: 49
Dátum registrácie: 27 Feb 2016, 13:32
Bydlisko: Púchov
Kontaktovať používateľa:

Re: Voda zo studne

Príspevok od používateľa Vegas1122 »

takže sa kľudne môže stať že aj keď budem mať veškerú techniku na úpravu vody že sa im nemusí dariť??? a neurobil mu to skôr nahromadený detrit?? ja chcem preto dať aj pôdny filter
Príprava na chov crs, začiatočnik :ugeek:

jamro27
Príspevky: 655
Dátum registrácie: 23 Jan 2015, 12:46
Bydlisko: nove mesto n/v
Kontaktovať používateľa:

Re: Voda zo studne